A baleset önmagában is bosszantó az autós számára, ezt általában csak tetézi a kárral kapcsolatos tennivalók sora. Éppen ezért mi igyekszünk ügyfeleink válláról levenni az ezzel kapcsolatos terheket. Elintézzük a kárbejelentést, a kárfelvételt (szemlét), a javítást, sőt megfelelő helyzet esetén a biztosítóval számolunk el.
Óradíjas megállapodásunk van az Allianz Hungária és a Generali-Providencia biztosítókkal. Természetesen más biztosítótársaságokkal kapcsolatos ügyintézést is vállalunk.
A kárügyintézéshez szükséges iratok:
- gépjármű forgalmi engedélyét,
- a vezető személy jogosítványát, (ha a káridőpontban nem parkolt a gépkocsi),
- a jármű törzskönyvét, ennek hiányában a banki hozájárulás (amennyiben elidegenítési tilalom van rá, úgy a hitelintézet megnevezésére és a szerződés hivatkozási, vagy Ügyfél számára van szükség),
- a károkozó által aláírt “kék-sárga” Baleseti bejelentőt, mely megjegyzési rovatában a lap alján a felelősségét elismeri a kár okozásáért (ha a másik fél felelősségbiztosítása alapján jelentjük be a kárt).
- meghatalmazás (ennek megléte biztosít a gépjármű teljes kárügy lebonyolításában)
A képekre kattintva megnyílik az adott biztosító oldala.