Biztosítási ügyintézés

A baleset önmagában is bosszantó az autós számára, ezt általában csak tetézi a kárral kapcsolatos tennivalók sora. Éppen ezért mi igyekszünk ügyfeleink válláról levenni az ezzel kapcsolatos terheket. Elintézzük a kárbejelentést, a kárfelvételt (szemlét), a javítást, sőt megfelelő helyzet esetén a biztosítóval számolunk el.

Óradíjas megállapodásunk van az Allianz Hungária és a Generali-Providencia biztosítókkal. Természetesen más biztosítótársaságokkal kapcsolatos ügyintézést is vállalunk.

A kárügyintézéshez szükséges iratok:

  • gépjármű forgalmi engedélyét,
  • a vezető személy jogosítványát, (ha a káridőpontban nem parkolt a gépkocsi),
  • a jármű törzskönyvét, ennek hiányában a banki hozájárulás (amennyiben elidegenítési tilalom van rá, úgy a hitelintézet megnevezésére és a szerződés hivatkozási, vagy Ügyfél számára van szükség),
  • a károkozó által aláírt “kék-sárga” Baleseti bejelentőt, mely megjegyzési rovatában a lap alján a felelősségét elismeri a kár okozásáért (ha a másik fél felelősségbiztosítása alapján jelentjük be a kárt).
  • meghatalmazás (ennek megléte biztosít a gépjármű teljes kárügy lebonyolításában)

A képekre kattintva megnyílik az adott biztosító oldala.

biz_01 biz_02 biz_03 biz_05 biz_06

Hozzászólások lezárva.